Písomky / DÚ
- Po19. 05.
- I.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:SJ- s.44-45 Raňajky, čítali sme slová a vety s hláskou Ň. DÚ- čítať s.45 44/ presýpacie hodiny P- písali sme slová s ň, Ň DÚ- prepísať básničku Pyšná višňa zo s.44 do zošita S. Diktáty na doma pošlem do messengera
- II.A·domáca úlohaMatematika:Geometria - - majú vedieť narysovať a pomenovať: priamku ( malé písané písmeno - m ) , bod ( veľké tlačené písmeno - C), patrí alebo nepatrí priamke, polpriamke, úsečke polpriamku ( 2 veľké tlačené písmená - KL) úsečku ( znak úsečky a veľké tlačené písmená - /AB/) - majú to vedieť aj prečítať podľa zadania
- II.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:SJ - 83/1 - rozdelili sme hlásky, deti, ktoré dnes v škole chýbali, nech aspoň ústne hovoria, aká je to hláska, nevedia to, nech sa to doučia, majú to aj v Ťaháčiku Č - 97/ Ako si mačky kúpili televízor - čítať prvý a druhý deň
- III.A·domáca úlohaAnglický jazyk:Na hodine sme si zopakovali slovíčka zo str. 84- žiaci boli preskúšaní ústne. Vysvetlili sme si sloveso have got ( mať), zapísali sme si poznámky do zošita, tvorba vety/ záporu/ odpovede/ otázky. Naučiť sa to!!! Uč.str. 86/ 1,2- precvičovali sme sloveso have got vo vetách. D.Ú- naučiť sa používať sloveso have got ( podľa zápisu v zošite+ uč. str. 86). D.Ú- ( dobrovoľná)- doniesť v pondelok ak máte fotografiu vlastnej rodiny a vedieť členov rodiny predstaviť.
- III.A·domáca úlohaMatematika:TEST- násobenie a delenie
- III.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Na hodine sme si zopakovali čo sú to podstatné mená, ako ich delíme. Precvičili sme si správne písanie viet v zošite- vyhľadávali sme všeobecné a vlastné PM vo vetách. Na dnešnej hodine sme si vyvodili učivo o vlastných podstatných menách, ktoré pomenúvajú obce a mestá. ( uč. str. 80). Naučiť sa poznámky zo zošita! D.Ú- uč. str. 80/3 Čít- žiaci robili samostatný PL- ohodnotený známkou, zameraný na čítanie s porozumením. V Čítanke sme čítali - str. 72 O divnom rozprávaní- prečítali sme text rôznymi technikami čítania, vysvetlili sme si pojmy a slovné spojenia,ktorým chlapec nerozumel. Doma čítať text a vedieť vysvetliť pojmy z článku.
- IV.A·domáca úlohaMatematika:súčet a rozdiel do 10 000 - všetky typy príkladov, bez prechodu aj s prechodom cez základ 10, vedľa seba aj pod seba v škole - U 61/1, 2, PZ 56 d. ú. - PZ príloha 21, 23
- IV.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Na hodine sme precvičovali správny zápis základných čísloviek uč. str. 100/ cv.8- len sme zapísali číslovky slovom. cv.10- celé cvičenie do zošita. Vyvodili sme si správny zápis RADOVÝCH ČÍSLOVIEK- pre tých, čo chýbajú pozrieť si str. 102 a zapísať si poučky z tejto strany do zošita. NAUČIŤ SA a poznať rozdiel v zápise základných a radových čísloviek. D.Ú uč. str. 102/ 15
- V.A·domáca úlohaMatematika:Od stredy nosíme rysovacie potreby.
- VI.A·domáca úlohaMatematika:PZ STR. 56, 57
- VII.A·domáca úlohaChémia:učíme sa str. 80
- Ut20. 05.
- I.A·domáca úlohaMatematika:s.46 Opakovanie sčítania a odčítania DÚ- s,47/2,4 kto nestihol tieto cvičenia, vypracuje doma. Ostatné urobíme zajtra + počítanie doma (sčítanie a odčítanie do 20 typu 12-10, 12-2, 12+2...
- I.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:s.46 Návšteva, Čítanie slov a viet so slabikami DE, TE, NE, LE, DI, TI, NI, LI. DÚ- čítať s.46 + s.46 básnička na DE, TE,NE, LE pekne spolu... + s.47 báseň MEDVEDE ( básničku sa majú naučiť naspamäť, skúšam 2.6. Na učenie majú celý týždeň P- písanie slov s mäkkými slabikami DÚ- v zošite naznačené písaným písmom: de te ne le di ti ni li De Ti Ne Li
- II.A·domáca úlohaMatematika:Učili sme sa rysovať úsečku danej dĺžky v cm, aj odmerať dĺžku úsečky v cm. PZ - G 5/1,2, 6/1
- II.A·domáca úlohaPrvouka:Životné prostredie rastlín pozreli sme si prezentáciu, PU 73/1, 74/3
- II.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:SJ - 83/2 a - vypísali sme zaradom všetky spoluhlásky z vety ( v č l k n l k s l v ň z b r j p ľ z k v t v ), červenou sme zakrúžkovali mäkké spoluhlásky, modrou tvrdé spoluhlásky 83/3 - napísali sme správne všetky slová d.ú. - 83/6 - buď slová prepíšu a rozdelia ich zvislou čiarou na slabiky ( pie/sok ), alebo rovno píšu slová rozdelené na slabiky spojovníkom ( pie-sok )
- III.A·domáca úlohaMatematika:Na hodine sme vyhodnotili test- z násobenia delenie. Nová látka- zaokrúhľovanie na stovky. Vyvodili sme si učivo o zaokrúhľovaní- zápis v zošite ( pre tých, čo chýbajú str. uč. 61 ( poučky si zapísať do zošita)- Práca v uč. str. 61/ 1-prvý stĺpec D.Ú 61/1 dokončiť druhý stĺpec
- III.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Na hodine sme precvičovali názvy miest a obcí na Slovensku ( písali sme rôzne mestá a dediny Slovenska). Uč. str. 61/4-ústne a potom sme vypísali 5 ľubovoľných miest a obcí z toho cvičenia. cv.6- 1.stĺpec. Úloha s jedným palcom- ústne D.Ú PZ str. 50/ cv.1,2 ( dole) Čítanie- str.73- čítanie a prepis básne. D.Ú- nakresliť do zošita Juraja Jánošíka
- IV.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Na hodine sme precvičovali pravopis základných a radových čísloviek- práca v zošite. Uč. str.103/ 18 Určovali sme v číslovky základné a radové. Práca v PZ str. 53/ 1 D.Ú- domáca príprava na písomku o číslovkách ( zopakuj si čo sú to číslovky,ako ich delíme, správne písanie)
- IV.A·domáca úlohaVlastiveda:s.52-58 ZEMPLÍN DÚ- Žiak má vedieť ukázať na mape a opísať región Zemplín + doma vypracovať projekt na tému Zemplín - výkres A3, na internete vyhľadať rôzne zaujímavosti o regióne kde žijeme, doplniť obrázkami, alebo pohľadnicami (mestá Michalovce, Trebišov, Sobrance). Doniesť 20.5.2025
- VIII.A·domáca úlohaGeografia:Poznámky a prezentácia k učivu PREŠOVSKÝ KRAJ.
- St21. 05.
- I.A·domáca úlohaMatematika:DÚ nemajú, mali sme fotenie
- I.A·domáca úlohaPrvouka:s.39-40 Rastliny + Časti tela rastlín, Žiak vie určiť základné časti rastlín ( koreň, stonka, list, kvet, plod) a vie pomenovať niektoré druhy rastlín ( pagaštan, ruža, rebríček, pŕhľava, púpava, pastierska kapsička...)
- I.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:s.48 V divadle, Čítanie slov a viet so slabikami DE, TE, NE, LE, DI, TI, NI, LI. DÚ- čítať s.48 + s.46 básnička na DE, TE,NE, LE pekne spolu... (polovica triedy nevedela báseň, zajtra skúšam opäť) P- písanie slov s mäkkými slabikami DÚ- Písanka č.5, s.16 -17 DE, TE, NE, LE ( keďže sme mali fotenie, písanku som im dala domov.
- III.A·domáca úlohaMatematika:Precvičovali sme si zaokrúhľovanie čísel na stovky- v malom zošite. Práca v PZ str. 32/ 1, 33/ 1a)- dokončíme zajtra v škole.
- III.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Na hodine sme si precvičovali písanie viet s vlastnými podstatnými menami. Zošity ostali na kontrolu u mňa- zajtra ich vrátim.
- IV.A·domáca úlohaAnglický jazyk:PZ str. 64/cv. 1, 2
- IV.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Na hodine sme písali test o číslovkách. Na dnešnej hodine sme si zopakovali a zapísali čo vieme o slovesách- naučiť sa poznámky zo zošita!! ( čo sú to slovesá, ako sa na ne pýtame..).
- IV.A·domáca úlohaVlastiveda:s.62-64 Bardejov s okolím DÚ- Žiak má vedieť ukázať na mape a opísať Bardejov s okolím + vypracovať úlohy zo s.62-64
- V.A·domáca úlohaGeografia:Posielam učebný materiál k výstupnému testu, ktorý budeme písať o 2 týždne.
- V.A·domáca úlohaMatematika:V stredu nezabudnúť rysovacie pomôcky
- VII.A·domáca úlohaBiológia:do 22. 5- tvorba projektu s názvom Môj život
- VII.A·domáca úlohaMatematika:čítať postup konštrukcie
- VIII.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:119/11 pozrieť
- Št22. 05.
- I.A·domáca úlohaMatematika:s.47- Sčítanie a odčítanie do 20, dokončili sme celú stranu + počítali sme príklady na sčítanie a odčítanie do 20 DÚ- precvičovať si počítanie na sčítanie a odčítanie do 20 (bude písomka)
- I.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:s.49-50 Hodiny, Čítanie slov a viet so slabikami DE, TE, NE, LE, DI, TI, NI, LI. DÚ- čítať s.50 + s.50/2 a presýpacie hodiny P- písanie slov s mäkkými slabikami DÚ- Písanka č.5, s.18-19 DI, TI, NI, LI
- II.A·domáca úlohaPrvouka:poznámky pre deti, ktoré neboli dnes v škole: Životné prostredie rastlín = je rôzne: lúka, pole, les, skaly, vo vode, prei vode Životné prejavy rastlín - dýchajú, prijímajú vodu a živiny, rastú a vyvíjajú sa, rozmnožujú sa Časti rastlín - koreň, stonka, list, kvet, plod
- II.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:SJ - Píšeme listy - pozdrav, oslovenie, dátum, informácie, pozdrav, podpis
- III.A·domáca úlohaMatematika:Na hodine sme precvičovali zaokrúhľovanie čísel na stovky a desiatky. Pracovali sme v PZ str. 32/ 2, str. 3 a.b D.Ú PZ str. 33/ dokončiť cvičenie 2- b,c,d ,cv.3. cv.4- dobrovoľné.
- III.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Na dnešnej hodine: Názvy pohorí ( str. 82)- vypísali sme si názvy pohorí do zošita ( pozor na názvy pohorí, ktoré v sebe obsahujú aj všeobecné PM). Názvy riek - zapísali sme si písanie názvov riek ( str. 82)- pozor na názvy riek, ktoré v sebe obsahujú aj všeobecné PM). D.Ú- naučiť sa poznámky zo zošita a vedieť správne zapísať názvy pohorí a riek, doma precvičovať.
- IV.A·domáca úlohaMatematika:Písali sme 15-minútovku ( aj viac minútovku ) na sčítanie a odčítanie do 10 000 s prechodom cez základ 10. Majú to v zošite z matematiky, podpíšte to, prosím.
- IV.A·domáca úlohaMatematika:Vypracovať PZ str.58/1, 2
- IV.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:SJL- zapísali sme si do zošita, čo je to časovanie slovies a neurčitok. Naučiť sa poznámky zo zošita. Na hodine sme vyvodili učivo o neurčitku slovies- vedieť dať slovesá do neurčitku,. Práca v PZ str.55/ 1,2 D.Ú PZ str. 55/ 2 Čítanie - str.83-84 čítali sme Spevokol- čítanie s porozumení, vedieť správne čítať a vedieť prerozprávať o čítanom. Zajtra skúšam čítanie na známky a vedieť aj prerozprávať o čítanom.
- IX.A·domáca úlohaChémia:Do budúcej hodiny
- V.A·domáca úlohaAnglický jazyk:PZ str. 53/cv. 4
- VI.A·domáca úlohaBiológia:učíme sa ulitníky- stavba tela !!!!! na dnes ste sa vôbec nepripravili
- Pi23. 05.
- I.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:s. 50- 51 Hodiny, Čítanie slov a viet so slabikami DE, TE, NE, LE, DI, TI, NI, LI+ s.51 precvičovanie učiva DÚ- čítať s.50 ešte raz. (slabo čítali) P- písanie slov s mäkkými slabikami DÚ- Do zošita S prepísať 12 slov z papiera (založený v zošite), písať po celom riadku (maliny, maliny, maliny...) + diktujte im slová, veľmi slabo píšu.
- II.A·domáca úlohaMatematika:Písali sme 15-minútovku: priamka, polpriamka, úsečka, bod patrí/nepatrí, leží/neleží - to, čo berieme 2 týždne. Prosím podpísať! v škole: PZ G 6/2, 7/2,3, 8/2
- II.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:SJ - pracovali sme v PZ, deti majú vedieť vymenovať a spoznať časti listu: pozdrav, oslovenie, dátum, informácie, pozdrav, podpis d.ú. - domáci diktát - 89/slniečko Č - skúšala som čítanie, PL k textu podpísať
- III.A·domáca úlohaAnglický jazyk:Na hodine sme si vypísali slovíčka zo str.88- správny zápis a výslovnosť+ význam slov. Na str. 88 sme čítali a prekladali text My room-doma sa naučiť text čítať a prekladať, budem skúšať čítanie a preklad textu.
- III.A·domáca úlohaMatematika:Precvičovali sme zaokrúhľovanie čísel na desiatky a stovky- v malom zošite ( ľubovoľné čísla). Na dnešnej hodine sme si vyvodili štvorciferné čísla- zapísali sme si celí tisícky, učili sme sa správne prečítať čísla, zapisovali sme 4- ciferné čísla. Zapisovali sme si ich ako súčet tisícok , stoviek, desiatok, jednotiek. Uč. str. 62/ cv.2,3,4 D.Ú: Práca v PZ str. 34/ 2,3
- III.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Čítanie. str. 74- 75 Kačacia dolina ( čítanie príbehu, vysvetlenie neznámych slov). Skúšali sme rôzne techniky čítania. D.Ú- doma ešte prečítať, vedieť vysvetliť neznáme slová z príbehu. Vedieť prerozprávať príbeh vlastnými slovami- zajtra skúšam prerozpávanie príbehu.
- IV.A·domáca úlohaAnglický jazyk:PZ str. 66/cv. 2
- IV.A·domáca úlohaPracovné vyučovanie:Na budúcu hodinu potrebujú temperové farby, čiernu fixu.
- IV.A·domáca úlohaPrírodoveda:učiť sa vodné rastliny + 96/5
- IV.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:SJ_ na hodine sme písali cvičný diktát, príprava na KD č.8- zameraný na ohybné slovné druhy. D.Ú- Opraviť si v zošite slová, ktoré sú chybne napísané. Pripraviť sa na kontrolný diktát. Čít- skúšanie čítanie z textu Spevokol. Na dnešnej hodine sme čítali Zlatá muzika ( 84-85). Doma precvičovať správne čítanie básne. Kto by chcel- môže sa do najbližšej hodiny naučiť báseň spamäti ( dobrovoľné).
- IV.A·domáca úlohaVýtvarná výchova:Na budúcu hodinu potrebujú temperové farby, čiernu fixu.
- V.A·domáca úlohaTechnika:Chýbajúci žiaci si stiahnu obrázok z nejakej rozprávky alebo si prinesú rozprávkovú knihu, ktorá bude námetom na záverečnú prácu
- VI.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:90/1 prepísať vety + určiť podmet a prísudok ( premyslieť si tému na rozprávanie, príbeh)
- VII.A·domáca úlohaChémia:Učíme sa z učebnice
- VIII.A·domáca úlohaChémia:Budúcu hodinu píšeme test po TC. Soli, hydroxidy, kyseliny
- VIII.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:zajtra literatúra